12 Februari - Behandlingen och balklänningar

för gb har börjat nu. Igår kom veterinären och sprutade kejnam och
vi fick också salvan till gb´s inkar! Jag hoppas och håller verkligen
tummarna för att de ska funka! Min bästa ju!

Igår hade jag studiedag och douglas verkade mer än nöjd
att slippa behöva gå upp halv 7 på morgonen. Sov till 9
sen väntade ju hästarna otåligt.

Skolan gick fort och efter de åkte jag och mamma till fläckebo
för att prova balklänning. Fyfan, de var ju inte alls lätt.. Jag såg väl
som vanligt alldeles för okvinnlig ut med min bredaxlade kroppsbyggnad.
Haha la iallefall undan en, hur den ser ut får ni inte veta HA!
Tog lite bilder, kanske kommer upp någon av dom senare.
Ska åka till västerås på tisdag och prova flera.

Nu ska jag ut till stugan och fixa lite.
Hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0