8 Juni - godmorgon

Vaknade vid hm, kvart i 11 ? Av vad har jag inte en aaaaaaaaaaaning.Tokigt
Bra gjort för att vara jag iallefall. Tänk om de skulle kunna hålla i sig att jag kan
sova "ända" till 11 på mornarna. Tveksamt..

Gick ialleflal upp och drog på mig ridkläderna.
Kejnam ska ridas idag, hm om de går så bra vet
jag inte. Blåser ju som satan ute och han kommer antagligen
tycka att de är riktigt roligt.. De visar sig!

Sitter och dricker te, de är ju inte helt fel när man är sjuk!
Så trött på´t, vill bli frille nu! Men de kommer väl de med!

Mammsen kommer vid halv tre och då bär de iväg in till stan.
Blir bra de! Sen vad som händer senare vet jag inte ?
Borde åka tillbaka till pappa igen eftersom jag inte vart hemma någonting
men vi får se vad de blir med den saken!

nej kejnam väntar.

hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0