16 Juli - it´s a fucking joke.

och jag skrattar fan as högt åt både mig själv och skämtet.



dagen gick ännu fortare än igår.
hade en kund faktiskt, även fast
mitt dumma gips.
bara tvätt&styling. ett galet långt
och tok-lockigt hår som skulle plattas.
var kul iallefall!

efter de var de mest chill.
snicksnacka mest med adde
som jobbar i butiken bredvid.
sen inte så mycke mer ?

Kom hem lite efter 6, slängde i mig
käk och satte mig här.

Snart kommer min vän R över igen.
han är snäll som gör mig sällskap
om dessa läskiga kvällar.
eller aa han har ju iallefall gjort de en
kväll tidigare. fett av honom.

blir film och nått ?

nejva, om man kanske skulle göra något
vettigt.


"jag hörde den välkände rösten i luren,
så galet många mil härifrån, men ändå detsamma.
de tär. "


5 dagar kvar, sen är jag där jag borde vara igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0