2 Augusti - fytusan så fort de gåååår

Första dagen på jobbet igår efter semestern.
Var skönt att va tillbaka på jobbet och hur kul
som helst! Inte helt fel att känna så!

Helgen var grym.
tävling med ollas,babe&hennes man.
sen vidare för att träffa upp Lisa&moa för fest.
Var på två förfester sen ner på festivalen för
att senare dra in på hottan. Jäklar vilken kväll!
Tjaffs med en tjockis&lite andra ondöiga saker.
synd att man inte är lite större då kanske man
kunde ha rått på kvinnan, HA !  istället vart de
toadörren på´na och sen vidare för "dans" jaja !

Hittade min man vid 2 kanske? tog oss en promenix hem.
stötte dock en katt, en onöööödigt söt katt dessutom.
Hade jag vart lite fullare hade jag snott den, åh så gosig den var!
--

Söndagen vart chill. Var hem till jasmina&adam för fika.
sen bara en massa chill&mys med film i sängen. fint de.

--
nej nu fåre va nog.
Jobba nu, sen upp till min prins.
rida honom & antagligen grålliiirååll!
blir härligt.

Vill ha näst helg !
Tävling, Hanna Lindbom, Prinsen och en himla massa braaa!!


älskar dig mest.
så de så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0