3 Augusti - love life.

Och vem om inte vääärldens finaste&braigaste pojkvän
fyller dag då? JO MIN ! yeey. vi har öppnat paket&pussats
en massa. de är härligt. och ännu bättre att han gillade han
fick! woop.

Drog till gymmet samtidigt som Älskling drog till jobbet.
Mötte upp Caci och kötta på. Var jäkligt tungt men kändes
att de tog ! Har ju inte vart där på en vecka eftersom vi bott
hos marlene, men har ju istället ridit som en dåre. Lika härligt!

nu ska jag fan pricka 15 kg innan månadens slut.
är ju där och nosar så ska nog gå fint. Lär ju märkas
om nån vecka. yees. känner mig peppad!

Jobbet nu, egen hårvård!! JA ! nu ska jag också
bli snygg ( snyggare ? ) aa fan. jag&idolf.
får se vad som hittas på ! Kul ska de bli iallefall.

sen ska jag hoppträna både prinsen&grållis efter jobbet.
Red båda två igår. Galopperade dom på banan några varv!
Vad nog behövligt för dom hade inte dåligt med energi! gosch..

nejva.

Vi hörs.

grattiiiis!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0