4 Augusti - två fina kusar&linnsie med träningsvärk

Kejnam var såå fin igår, tränade honom vid 7.
Fina fina häst! Hade 3 vatten-mattor framme,
varav en av dom var den " stora ", men sånt
berör inte min rackare, han skötte sig utmärkt.
sen hoppa vi en rejäl bana på de och de kändes
super! Är jäätte nöjd med honom!

Efter de var de grållans tur. Hon gick att hantera
bättre än vanligt, men fortfarande galet stark.
" DU RIDER SOM ATT DE VORE 140 LINN "
- men hon tror att de äääääääääääär 140 marleeeneee! HA !
Fick lite styrsel på grejjerna i slutet och både jag&hon
verkade inse att de låg på 110 och inte 140.
Men fan vad hon hoppar. och fan va hon är stark.
så har lagom träningsvärk i ryggen idag.
-

nu ska jag snart till jobbet.
jag&ida blir själva idag, jennsan är sjuk.
Blir ös som vanligt och jag älskar´t!

sen blire en sväng med babe till gammel-farfar,
sen hem och fixa i lägenheten.

nejvaa
jobbet nu.

vill ha heeelg&tävling.

sen på måndag händer de grejer, HA !
berättar då hur duktig jag vart!
eller aa tagit tag i saker. yees.


jag&min snygga kompanjon,blåbär fick vi av chiiifen. därav tung-färgen.



Kommentarer
Postat av: Stili

Jag har nog inte förstått...vems är den grå? Din? Om inte...vems är den och varför rider du den? :P

2011-08-04 @ 09:47:24
URL: http://stilis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0