5 Augusti - överväger

tanken om att bli snäll på hel-tid.
kommer inte passa mig tror jag.
men skulle ju va snällt mot omgivningen.
hmm..

--

Tränat klart, därav tanken.
Trött,tjurskallig&allmänt aa jag vet inte?
Gick bra iallefall!

Nu är jag klar och laddar inför jobbet.
fullfart är de allt.

Sen rida Kejnam,göra honom fin&umgås med hanna
som ska sova hos oss inatt! YEEY!
Mys och en himla massa mer!
Tävling imorgon&de kommer bli så braaa

--
JO ! MALIN!!
De är inte min gråa, utan en häst som är på tillridning
i stallet där min står.
Bara de att sissela som har den nu inte kunnat rida
den innan EM&SM och lite sånt för att den är lite
fööör galen. Men nu är dom hemma igen, men då
har de bara fortsatt med att jag hoppar den och så!
Så ingen häst som stannar föralltid utan bara tills
de blir lite ordning på den!:)
--

Nej, pussa på Thea nu,
sen hoppa på silvris för en
bike-tur. hö hö.

Är nöjd över tillvaron.
+ att jag diggar min Erik till tusen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0