11 Juli - de är soft att vara ledig ju

de är man ju kanske inte jätte van vid.
iallefall inte låååång ledigt. soft!

Precit insett att träning är som en drog.
ställde mig på bandet ganska " ur fokus "
lite halv deppig av nån konstigt anledning.
Men eftr 5 km i uppförsbacke så mådde jag
jag sen huuuur fint som helst, iallefall i skallen.
kroppen skakade jätte fint. mmm !

Åkte dit med min älskling och hans friends.
1,5 timme senare är vi hemma. skapligt nice
att kunna kötta ordentligt och inte vara stressad
över jobb eller att gymmet stänger. nu kan man
verkligen pressa sig fint !

nu äre precis 11kg också. känns bra och nu
börjar även jag inte vara så blind heller utan
själv se att de har hänt grejjen med bodyyn.yes.
--

Gårdagen var mysig. Vi började dagen med att cykla
upp och möta mamma,Kalle&min sis´s barn.
Fikade i månsan och hade de bra.

Sen ner på stan, hyrde tre filmer, kollade på två,
sen en promenix runt dammara och vidare till
svärfar. Var där och surrade lite sen handla vi
glass&hallon. hem och kolla på skräckis.
" I spit on youre grave" eller nå sånt. Jäkligt se värd
faktiskt ! gillas.

Nu är vi döda, ligger i sängen&samlar krafter.
blir nog brottet och chilla lite, sen ner på stan och
kika lite.
kanske stallet ikväll också? annars blir de imorgon.

nej "lite bilder" på de här så.
hörs











livet <3



Kommentarer
Postat av: Stili

Wow! Riktigt imponerande. Duktig du är då! :)

2011-07-11 @ 20:49:04
URL: http://stilis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0