12 Juli - fin fina daaag!

Vaknade vid halv 9,väckte min älskling
som aaaaalltid blir lika glad av att ha en
morgonpigg babe,HA ! Nääråå, åt lite frulle
sen så drog vi och mötte upp dom andra gym-kompisarna
för ett pass. Gick bra, köttade 5km på bandet
sen en jäkla massa armar, trotts träningsvärken !
Hem, åt lite ( mådde mer illa än jag var hungrig...)
Sen somnade jag 1,5 timme bredvid min tv-spelandes
snygging.

Cyklade över till Eriks sis Linda där även Anders var.
fikade och pratade en himla massa, alltid lika trevligt !
Hon skickade även hem mig två fina klänningar hon
tyckte var lite korta för henne som jag ska ta och prova,
söta hon! ( jag är ju nååågot kortare så kan bli bra ! )

Åkte raka vägen upp till stallet efter de, red först prinsen
sen ville marlene att jag ska hoppa deras "tillridnings-häst" Grållan.
Bockade efter varje språng men fifan så fin hästen är! Kär !
Så på Fredag ska jag hoppa den lite mer med min Hannix, yeey!!

Nu är vi hemma. Nyss flätat håret och överdoserat med en himla massa olja.
Hatar torrt hår,usch,fy&blä. Och de blir ju lätt så jäklarna torrt nu när de
är sol ute också, Men nu så! Olja & Inpackningar gör susen,MUMS !
--

Imorgon blire gymmet,mammsen,mormor&prinsen,
men de tar vi dååå. Hörs då!


Var uppe i brottet igår en sväng och bada lite.
Till och med jag doppa mig ju, duktig linnsie !




minigolf hann vi med igår kväll också juu!

babyy-lillyyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0