13 Juli - sjuuk...

Vaknade inatt av att min hals var svälld och att
de gjorde förbannat ont.. Imorse var de samma sak
plus att jag kände mig febrig.. hoppade gymmet
och tog mig en långprommis med thea-bus istället.
Några km vart de allt iallefall!

Erik är på gymmet och jag är själv.
Blir så tomt på engång då?
Ska ta och kirra lite käk tills han kommer hem
tänkte jag. Blir hamburgare med bröd,mmm
svulla! eller aa så mycke man kan iallefall, HA !

fifan vilken träningsvärk jag har i röven !
Mest i högra skinkan, HA ! uschan mig..
Men då tar de iallefall, PW&löpning i uppförsbacke
gör susen..  Till&med bexen tyckte ju jag hade fått
stjärt, HA ! " oooj Linn, du har ju till och med fått rumpa "
inte lika platt&bred längre iallefall, fint de !

Fixa mig lite nu för vid 12 ska jag vara hos mamma.
fixa min klännings som jag skickat efter som ska raka
vägen tillbaka, ner på stan och boka körlektion och flytta
mammas klipp&färg-tid hos mig. Sen till mormor&morfar också.
Skulle tydligen få nån "semester-sponsring" För att jag vart så
duktig iår? Ha sööta !

nej men fixa sig lite och sen vidare.
hörs


tummen ner för att vara sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0