15 Juli - yeeey!!

Cyklade ut til stallet vid lite efter 9 imorse
efter att ha sovit som en prinsessa under natten!
Första natten på längeeee, och nu känner jag mig
rätt frisk också! Förutom halsen då.. Men men!

Vid halv 11 ( tror jag!? ) så satt vi upp på hästarna
och idag fick jag en liten bitch-släääp för att jag sagt
att " så tokig är ju inte grållan? " haha fifan idag var
hon mer vild än tam, men åkte inte av iallefall och OJ
vad hästen kan hoppa, dock skulle de kanske gå liiiite
bättre om hon ville sammarbeta lite och inte hoppa i
400km itimmen och bara ställa sig upp när man vill
sakta av, HA ! Sötnos!

Men de är nyttigt, dock inser jag de inte förens jag hoppat av.
När jag sitter på känns de I N T E så nyttigt ska jag säga er.

Vart en del bilder iallefall på den lilla skönheten!
Så ska försöka få Ollas att skicka dom till mig
så ni får se henne ? låter väl bra?

Efter de tog jag in prinsen och pysslade om honom,
gav han lite mat och satt på honom ett regn täcke.
Mys hästen, han är ju allt&lite till!
--

Nu är jag hemma igen efter att ha åkt tillsammans
med min kärlek,Ollas,Andreas och Snorpan för lite
pizza! Göööött!

ska sätta fart med städandet igen, har plockat lite
i sovrummet och skulle vilja få de lite fint innan vi
åkeeeer! För ikväll åker vi på våran "mini-semester".
Helgen ska spenderas på en båt ute på Öregrund,
De är ju såååå fint där ute. Så håller tummarna på
att de blir lite bättre väder. Fast mig spelar de ingenroll
ska bli skönt att komma iväg lite ju !

Nej, städa var de. sen gosa extra mycke med prinsessan
eftersom hon ska vara hos lisa hela helgen!
Hon verkar känna på sig att vi ska iväg, springer mig i hälarna
runt i lägenheten och nu ligger hon så nära hon bara kan
vid mina ben och sover. Skruttan då!

Hörs&ha de fint.
ska ta en massa bilder som kommer upp på söndag.
YEEY! Bland annat på Erik i badbrallor, mmmm fint de ! HA !

PUSS


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0