17 Juli - heeemmaaaa!!

och de är ju alltid lika skönt när man vart borta.
fast de bara var över en helg, men ändå!

Men nu är vi hemma och vi har haft de såååå bra!
Haft helt okej väder också, lite sol iallefall så hunnit
steka lite då och då. Inte mycke, men kändes fint
att få flascha liiite i bikini iallefall, HA !

Sen har vi fiskat ( fått fisk för första gången sen.. hm jag var 7? )
Grillat och haft de super mysigt. Att sova i båt är inte helt fel faktiskt !

Kom hem redan vid 3 idag så gick och hämtade våran
efterlängtade prinsessa direkt. OCH om hon njöt av att
få komma hem, sötnosan! Dök ner i sängen och myste!

Nu vette tusan vad som händer?
Jag är godis sugen, och varför inte fortsätta
svulla när man ändå gjorde de igår också?
Är iallefall frisk nu så nuuu ska de tränas igen!

Vart ju bara två pass på gymmet denna vecka
sen några ridna hästar också men ändå!
--
Imorgon ska jag hoppa Grållan igen.
Får se om hon är nå lugnare, klister på ridstövlarna
och livlina runt halsen på henne, HA ! Men gick ju
fint sist även fast hon mest stod på två ben och drog.
Gaaalet vilken träningsvärk jag hade dagen efter!

sen ska jag rida prinsen! Myspys! han ska hoppas på
torsdag min lilla fining ! Han är de ordning på!

nejva, om man skulle hitta på nått!
Hörs


de här inlägget skulle egentligen kommit upp igår, men
de ville sig inte.. Så slänger upp de nu, utan dom bilder som
skulle vart med, lägger upp dom någon annan dag.

hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0