19 Juli - svettig tjej

mums, eller så är de inte de.
Har iallefall löpt ett par km med
Thea, dock kändes de som att man hade
en 20kg klump i ena armen hela vägen
hon var inte riktigt liiika sugen på att springa
som jag.. men men, nu är hon däckad och
fått blivit av med lite överskotts-energi.

Gårdagen var inte som planerad.
Jag&Ollas hängde med till Markne
och kollade på när Sissela&Wighan
hoppade, trevligt! Sen öste de ju ner
regn så vart inge rida. Men idag så!
Hoppa de vita och sen rida prinsen på
banan! Mys !

Sen ringde Bex preciiiis!
Hon kommer antagligen till
stallet och kikar sen hänger hon
med hem! Yeeey! Love it!

Min babe är ju och fiskar heeela dagen,
skönt att dom fick fint väder också!

får se hur Grållan är att hoppa idag.
Hoppas på en betyyyydligt lugnare gråing.
Ska försöka ta lite pics också så ni får se
henne? En riktig liten skönhet!

Fast ingen slår min prins juuuuu!

Nej en dusch och sen cykla till familjen Odhner!
Fint de !

Så skönt att få börja träna igen,
sex dagar sen jag fick springa.
Måste ha klarat mig från körtelfebern
eftersom jag är så pigg? Tur för mig!

hörs


osminkad&oskuldsfull linnsie, HA


söt!





schleeeten tjej tidigt på morgonen sista dagen.
sol uppgång är fint.

bus

vackeeeert!!

haha vi är kärlek !
Älskar dig mest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0