22 Juli - har ingen rubrik

fan va dålig jag är på att komma på sånna?
Men vad gör de egentligen?

Idag har jag hunnit med en del faktiskt !
Började med gymmet med Älsk&de andra.
Vart 6km på bandet sen lite mage.
Hade tappat ännu ett kg fast en de bara blivit
några löprundor&ridning sen jag var sjuk.
Och de tackar vi ju inte nej till, snart 13 kg.Höhö.
De börjar ju bli lite de !

Vid tolv mötte jag upp mallan!
Fikade lite och strosa runt på stan.
Härligt att hänga med henne lite !
Hittade en t-shirt till Babe men inte så mycke annat.

Sen hem och vända, vidare till Ella och satt i
löshår på henne, oj så schniiigg hon vart !
Långt hår is the shiieet ! Så äre bara.

Nu är jag hemma, vi har precis ätit kräftor och nu
blir de film&lite gott. yes.

Igår hoppade jag igenom hästarna också!
Båda skötte sig utmärkt, bana på 110/115 på
grållan också, de tar sig! Kejnam var kung som
vanligt, inga problem där inte !

Har också vart hos papps och städat ur min stuga,
så nu är jag statts på "på" riktigt. har ju dock bott här
i snart ett år eller nått ? Men ändå, känns fint att få
hit alla mina rosetter och priser,sen allt annat. ja-a !

Nejva nu blire film.
Hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0