24 Juli - soulmate

nu har vi vart och lämnat filmen
jag&busan. Nu ska vi slänga ihop
lite saker som ska med sen cykla vidare.
Mätte idag också hur långt de var här ifrån
till prinsen. Nästan 4,5 km. Gosch, längre än
vad jag trodde? Blir ju nästan en mil fram&tillbax.
inte konstigt att träningen ger mycke resultat.

och nu ska vi dit för andra gången idag!
Ska ju bli hur kul som helst! Blir nog lite
god mat&nån rulle. Ganska chill juuuu!

i helgen väntas tävling också.
115&120. Nu jävlar ! Taggad faktiskt !

Krävs ju en duktig ryttare också som sköter sig,
inte bara peppning, HA ! Men de där kirrar han&jag.

Nej, nu slänger jag upp lite bilder.
Dock mest stallbilder.


en söt grållis, dock är hon mest snygg när hon rids, ska fixa bild på
de imorgon!


smutsiga gummistövlar ( heter de stövlar fast som är korta !? hmm.. värt att
tänka på ) och en blå och en svart ridstrumpa. fiiiiin!

en trött prins, bäbis !


Han äger mitt hjärta! ( tillsammans med babe&kejnam då, men ändå)
De finaste som finns&guud så jag älskar denna lilla krabat!

en nyvaken linnsie!
insett att de blivit en himla massa nyvakna,osminkade och
ja, rätt halv taskiga bilder på mig själv senaste. HA!
bara att tackla sanningen helt enkelt, men ska fan kirra de !

Hörs
nu ska jag till stallet och skita ner mig lite til. höhö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0