26 Juli - vi har de bra, vi här

på laaandeeet!

jollåååå!
Haft ett par riktigt bra dagar&nätter här
i stallet. Jag,Babe,Carro&anderas ! Fint de.

idag har jag, Carro och Andreas mamms&sis vart
på Ikea i uppsala, köpte hem lite småsaker till lägenheten
men nu är vi hemma igen.

Ska snart grilla lite och sen blire godis&skräckis.
Yees ! Lär ju svulla lite när man rider ett gäng
hästisar om dagarna! imorgon ska Kejnam hoppas
och sen ska jag också skutta lite på Grållan!

Synd att de inte blir nån tävling i helgen.
TDB som strulat och Avesta som är riktiga
bitter-fittor. Fyfaa-aan! Ska försöka fjäska
för min älskade bror så han kanske kan köra oss
nästa helg till Vänsta istället. Håller tummarna !

nejva.
Nu ska jag pussa på min man&hund.
skapligt vad thea njuter av att få gå
lös hela dagarna, ut&in som hon nästan
vill! Man blir inte liiiite sugen på hus heller,
nejnej iiinte alls ! Men de kommer, Visst darloooo? HA!

hörs

l.o.v.e

prinsessan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0