28 Juli - ensam?

eller aa Thea är ju såklart med mig.

Var uppe på Kejnam redan vid 9 på morgonen,
trimmade lite i padocken och skuttade lite på banan
som står framme, han var riktigt fin, dock jäkligt pigg!

Erik åkte vid halv 10 och fiska så nu är vi själva här jag&prinsessan..
Lite ensamt och framförallt jävligt tyst?

Hoppas på att min storebror&Novisen kommer hit
senare och rider lite. då blire lite liv kan jag lova !

Nej, tar med mig vovven och kollar film nu tror jag allt.
Sen ska rocky fixas&bli fin också. Sötnosen, vi alla håller
tummarna för vinst ikväll! Visst? Ska bli jätte roligt att åka
med och hjälpa till. har inte vart med Lasse på trav sen jag
var 16 tror jag? Och innan dess jag var ju med jätte ofta.

Kommer nog hem rätt sent ikväll så då blir de nog bara
att däcka framför ännu film med min fina.

Hörs

en bäbis Doglas och en saknad Veven!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0