29 Juli - jag,Älskling&Veronica Maggio

vi lagar lite mat vi.
Kött ( korv för mig ) pommes&bea.
Fan så fint de kommer sitta!

Har bara ridit Gråll idag, Jenny hjälpte mig
att höja&sänka lite hos Maria snäll som hon är!
Hon fick göra samma övning som Kejnam fick här
omdagen. 4 travbommar 2 stutts, ett galoppsprång
upp på en oxer. Var faktiskt riktigt fin! Var nyttigt för
henne att inte bara kunna rusa iväg. Nöjd linnsie !

Kejnam får vila idag eftersom han gått hårt nu i några dagar.
eller veckan kanske man ska säga ?

Efter de har vi donat lite i stallet bara.
Kollat på en aa helt okej film och nu blire
mat som sagt. Sen ännu en film.

Min darling har ju vart och handlat,hyrt filmer
och köpt lite gott. Härlig pojkvän man har!
Har lämnat theabus till Lisa också, ghaaa separaions-ångeeest!!
Aja, känner jag mig själv rätt plockar vi hem henne redan
imorgon. Sötnosen!

Men först blir de tävling med Ollas&Andreas hela dagen.
Så jävla segt att jag inte fick hoppa. Ghaa kan itne släppa
de. men men.. hoppas på nästa helg om skjutsen ordnar sig!
Yees!

Får se om de blir Salafestivalen imorgon också?
Kan va kul.

nejfan. vi hörs fuckers.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0